onsdag 7. mai 2008

Onsdag

Var litt tidligere oppe i dag enn i går, men kompenserte for det ved å stikke på øving med Goofy og Godzilla (Jompi og Simen). Fikk i det minste lest om byens fremvekst i høymiddelalderen, og dens betydning økonomist, politisk, kulturelt og sosialt. Det er ikke så galent. Nå skal jeg gyve løs på statsutvikling i Europa, spesielt den engelske konstitusjonialismen. Herlig. 
Nok om det (jeg vet ikke hvorfor, men liker å blogge om dagens historieleksjon. Ikke at noen leser det, men jeg føler jeg får delt med verden hvor elendig jeg har det.) 

Låtskrivning er gøy! Enda mer gøy er det når de liksom kommer i orden og blir fete og kule. Det skjedde i dag med to av låtene våre, alltid like kult. Dessuten skrev Jompi ei ny låt, det er ikke hver dag. Har jeg spist en burger på sesam, og planlegger å sluke den koneserien som går på tv2 i kveld. Etter skolearbeidet, så klart, noe annet kolliderer med mine *kremt* prioriteringer. Hammhamm, se der, var jeg kvitt fem nye minutter med lesning. 

1 kommentar:

Silje sa...

haha.. jeg har iiingen eksamener! jeg kan fortsette å være uvitende;)