fredag 27. mars 2009

Hamar

Hamar er nytt. Hamar er gammelt. Hamar er stille. Hamar er bråkete. Hamar er et høl. Hamar er herlig. Mest av alt er Hamar altoppslukende. Man blir fortapt i Hamar. Hamar er kjedelig, dramatisk, vennlig og kald. Hamar er mennesker, og jeg er styggelig redd jeg begynner å bli svært så glad i Hamar. 

Jeg har ikke tenkt å gjenoppta bloggingen min, Hamar krever for mye til det, dette er mer et lite nikk til Silje (som forøvrig ikke tar telefonen ELLER svarer på meldinger i kveld, hun hadde en bra dag i går, ikke så bra i dag) som blogger mye og leser mange blogger. Denne er altså til deg Silje, verdens nest-frakkeste Fossmo og favorittsøster.

2 kommentarer:

Silje sa...

ohoooo!! hva er det jeg ser!!! endelig! keep it up, please:)

ja, jeg vet jeg er kravstor, men kom igjen;)

Daphne Sofie sa...

Hva man ikke gjør for en søster ;) Men dog, Hamar krever mye, det er sant. Hihi