mandag 29. juni 2009

Tjoho!

..har dere savnet meg? Gøy om vi later som littegranne?

Nei vet dere, jeg blogger ikke stort om dagen. Det kan komme av flere ting. Det kan være at mammas trådløse internett er kongerævva og kun fungerer når den selv ønsker det. Det kan være at jeg jobber såpass mye at jeg ikke orker å gjøre noe med bloggen når jeg kommer hjem. Aller helst tror jeg det er fordi jeg har det bra. Det er slik som med religion, man driter litt i det når ting går fint, i hvert fall i vår del av verden. For jeg har det bra. I helgene har jeg det helt utrolig. Så fortvil ikke, det kommer kanskje noe i ny og ne. Jeg kan nevne at jeg synes det er ålreit at det er varmt og alle dere whinere kan gå og gjemme dere, this is my time to shine! Men jeg får litt vondt av dere da, de av dere som tåler varme dårlig, og hadde jeg kunnet hjelpe dere hadde jeg nok gjort nettopp det. Jeg ga den knøttlille (og geniale) vifta mi til kjæresten min, slik at hun ikke dør. Det var fint. Så det. 

2 kommentarer:

Ulven sa...

Snill du er! ;)

Den gamle sa...

Så bra. Så neoprenbra at du har det bra, og at du sier akkurat det. At du har det bra. Det er ofte lettere å si at man har det dritt.