torsdag 14. mai 2009

I dag blir det vanskelig å lage en altfor lang tittel i forhold til innholdet.

Pappa blogger. Og Silje blogger. JEG VIL BLOGGE JEG OGSÅ! Sånn gjør pappa noen ganger, gønner på med store bokstaver. Jeg synes det er morsomt, og siden jeg alt har brukt 20 år på p beundre, idolisere og etterape min far kan jeg vel gjøre det i bloggen min også. De skriver veldig bra begge to, Silje litt mer jentete enn pappa, men vi skal vel kunne tilgi henne det. Det er veldig godt å kunne følge med på bloggene deres, de er begge meget flinkere til at oppdatere enn det jeg er, så det er faktisk verdt å klikke inn på linkene deres hver dag. Samme kan kanskje ikke heelt sies om meg, men jeg tar det igjen ved å være særdeles aktiv med andre ting. Football Manager for eksempel. Har jeg akkurat tråklet meg gjennom Silly Season 2012, ranet til meg Micah Richards og alt er velstand. 

Alt ER velstand i dag. Jeg har hatt time med Rolf, og Rolf gjør meg alltid glad. Jeg har ikke lenger Ear Master med Thomas, noe som også gjør meg glad. Ikke et vondt ord om svensken, men Ear Master er et håpløst fag, gubbevares hvor mye mer produktivt man kunne brukt den lønna og den skoletida. Anyways, dette er ikke stedet for å gulpe og puss og snerk om skolefag man ikke heldigger. I dag skal jeg drikke litt cola, spise middag fra i går, dra på faddermøte og jobbe på hydranten. Der er vi en del i kveld og det er jo alltid stas, da blir etterjobbspilsen så koselig. Se det! Gode utsikter, i morra har jeg til og med fri! Av alle ting, ikke en gang jobbe på Hyd. Jeg kunne nevnt at jeg har en stil som skal leveres onsdag og en del lekser i musikkhistorie jeg later til å ha hoppet over, men det skal vi la oss affektere av i skrivende stund. Jeg liker å være glad, og skal prøve det litt til.

JA DET SKAL JEG!

9 kommentarer:

Ulven sa...

Ingen grunn til å stresse med skolearbeid når man i utgangspunktet er i godt humør! ;)

Daphne Sofie sa...

Gladblogg :) Flinke du. Men ble jo ikke heeeelt fri idag likevel, da ;) Litt Hyd. Syns du skal fortsette å herme etter søs og fatters å blogge mere <3 Hihi

Katrine sa...

Meir blogg = meir tyn. Hurra!

Når blir jeg voksen? sa...

Hva slags tidspunkt er dette å skrive i bloggen på?? kl. 05.09??? Vi sees på Otta neste helg!

Den gamle sa...

Nå begynner det å ligne no'. Gutten er i bloggmodus. Jeg ble sååå overrasket da du røpet det godt bevarte hemmeligheten. Du vet, den om at du spiller fotballspill. Denne kvelden ser ut til å bli fortreffelig. Tideligere i kveld dukket en gammel VHS-kassett med opptak av vaktmesteren opp fra intet. Det fortsatte med Engaseier, og Lyntap. Da jeg i tillegg oppdaget at gutten oppdaterte sin blogg, ble det hurramegrundt og julekveld. Nå er jeg in love with a fairytale,

Den gamle sa...

Nå begynner det å ligne no'. Gutten er i bloggmodus. Jeg ble sååå overrasket da du røpet den godt bevarte hemmeligheten. Du vet, den om at du spiller fotballspill. Denne kvelden ser ut til å bli fortreffelig. Tideligere i kveld dukket en gammel VHS-kassett med opptak av vaktmesteren opp fra intet. Det fortsatte med Engaseier, og Lyntap. Da jeg i tillegg oppdaget at gutten oppdaterte sin blogg, ble det hurramegrundt og julekveld. Nå er jeg in love with a fairytale,

Den gamle sa...

En jobb til alle dere skarp-Olaer. Finn 1-en endring i mine to kommentarer.

Silje sa...

hurra! nå begynner det å ligne noe! hipp hipp! to liter is og ti pølser!

Når blir jeg voksen? sa...

Skarp-Ola her: Jeg ble sååå overrasket da du røpet DET godt bevarte hemmeligheten... Jeg ble sååå overrasket da du røpet DEN godt bevarte hemmeligheten...
Give me something difficult!!!